kopnięte ncurses (PLD i RH) + fix info

Sob, 14 Lis 1998, 17:25:59 CET

Przed chwilą poprawiłem pewien dość głupi błąd w ncurses na jaki natknął
sie Andrzej Krzytsztofowicz jakie było w PLD i który to błąd jest też
obecny w nucurses z RH (dlatego popsyłam ten list i na pl.comp.os.linux).

Żeby natknąć się na ów błąd proponuję wykonać eksperymen:

% export TERM="vt220"
% tset

Błąd jest bardzo dyskretny i nie wszędzie się objawia, a polega na tym, że
niepoprawna ścieżka do tabset jest zaszyta w bazie terminfo. Poprostu
podczas instalacji trzeba używać INSTALL_PREFIX zamiast prefix w
parametrach make.

Ncurses w PLD-stable jest już poprawione na tą przypadłość
(ncurses*-11.i386.rpm), a do -devel posłałem już Wojtkowi patcha także
lada moment ncurses i tam będzie poprawne.

Błąd będzie się uwidaczniał na niektórych typach terminali i raczej
strasznych konsekwencji to to nie powoduje. Na pewno wyjdzie wtedy kiedy
ktoś będzie używał jednego z terminali które używają dodatków z tabset.
Np. na konsoli po łączu szeregowym (dzisiaj wyszło mi to też na AXP z
konsolą na RSie na terminalu WYSE gdzie rtęż używam go w trybie vt220).