modutils-2.1.121 i insmod-static

Konrad Stepien konrad w interdata.com.pl
Sob, 14 Lis 1998, 18:33:44 CET

Właśnie postanowiłem się pobawić z nowymi jądrami :-)
i pociągnąłem trochę updatów, m.in. modutilsy z devela.
Tylko przy instalacji mkinitrd zapluł się, że potrzebuje insmod.static
Okazało się, że patch dla 2.1.85 działa też z nowymi modutilsami.

Jak Wojtek (i inni) jest zainteresowany tą łątką, to jest do pobrania z
ftp://ftp.interdata.com.pl/pub/people/konrad/PLD/
(trzeba by to jeszcze trochę doszlifować)

--
Konrad Stępień          | InterData s.c. http://www.interdata.com.pl
konrad w interdata.com.pl | Łódź al. Kościuszki 3 tel +48+42 639-81-71