Wlaka z instalacja Tornado

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Nie, 15 Lis 1998, 19:59:13 CET

On Sun, 15 Nov 1998, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> bledy:
> - tex i info potrzebuja sie wzajemnie
> - nie ma dev-* - ciekawe, dlaczego? nikomu sie nie chcialo?

Oba pakiety nie sa jeszcze zrobione, nie jestem w stanie robic
wszytkiego na raz... Dystrybucja nie jest jeszcze gotowa....
Przed chwila skonczylem poprawiac wszelkiej masci tcl'e, tclX tk, tixy
sriksy, pythony pyho-no-liby tkintery trny itp...
Nie miejcie do mnie pretensji przy ewntualnych klopotach (zmiana
zaleznosci m/pakietami i nazw pakietow) w trakcie przechodzenia z RH-5.x
Debianow, czy Slackwareow ... Mozecie mnie 'objezdzac' jak nie wyjdzie
plynny upgrade z PLD stable do devel (oczywiscie kiedy juz bedzie stable
..;)

> - podczas instalacji glibc-devel:
>   /usr/include/libintl.h conflicts with file from gettext-0.10.35-2d
>   error: glibc-devel-2.0.100-1d.i386.rpm cannot be installed

O.K za 30 sekund bedzie nowy gettext na ftpie (bez zmiany nr-u rewizji).

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin