dev

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Czw, 19 Lis 1998, 12:17:42 CET

On Wed, 18 Nov 1998, Marek Obuchowicz wrote:
> to ja jeszcze proponuję dołożyć device dla frame buffera:
> ls -la /dev/fb* --color=no > fbdev
I jeszcze:

crw-rw----   1 root     staff    107,   0 Nov  6 14:10 /dev/3dfx

Numerek jest oficjalnie zarejestrowany w devices.txt.

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."