console-tools,

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Pon, 16 Lis 1998, 19:33:41 CET

Dzien dobry ,

	Prosilbym o szybkie poinstruowanie mnie co nalezy wpisac
do /etc/sysconfig/console (KEYTABLE=pl1 -> tyle sie domyslilem ..)
aby mie poprawne polskie fonty z ramkami ...

Prosilbym tez nie odsylac mnie do MAN'ow... jestem teraz podminowany i bez
polskich robali ...

Do Marcina Qrczka -> na jakim modemie pracujesz ?
no bo jak na 33600 to moj swap bedzie szedl przez 3181 s, jak na 28800 to
przez 3711 a jak na 14400 to zajmie to okolo 7422 s ... jezeli polskie
robale nie pojawia sie jeszcze dzisiaj na mojej konsoli ;))

na gazie,

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin