console-tools,

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Pon, 16 Lis 1998, 20:45:33 CET

[poniedziałek, 16 listopad 1998], Wojtek Slusarczyk napisał(a):

> Dzien dobry ,
>
> 	Prosilbym o szybkie poinstruowanie mnie co nalezy wpisac
> do /etc/sysconfig/console (KEYTABLE=pl1 -> tyle sie domyslilem ..)
> aby mie poprawne polskie fonty z ramkami ...

CONSOLEFONT="iso2graf-16 -k qrczak"
CONSOLEMAP=iso02
KEYTABLE=pl1

Wadą console-toolsów jest resetowanie mapy do defaultowej (czy jakoś tak -
Qrczak się na tym zna lepiej ;). Tę mapę w włącza ponownie skrypt
/etc/profile.d/console.sh

--
  Arkadiusz Miśkiewicz                       misiek w misiek.eu.org
  http://www.misiek.eu.org                               Cron w irc