Pkiety rc z serwisami i nie tylko (kawałek sennych przemyśleń)

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Wto, 17 Lis 1998, 15:44:32 CET

[wtorek, 17 listopad 1998], Robert Richard George 'reptile' Wal napisał(a):

> Rozwiązania typu wrapper, który przenosi pocztę do Mailboxa przed
> uruchomieniem MUA też mi się nie podoba, a nie mogę znaleźć patchy do
> pina, które pozwoliłyby mu czytać maildiry[1]. Czy ktoś ma jakiś pomysł na
> _spójne_ rozwiązanie tego problemu?
Takowy patch gdzieś jest (nawet niedawno go ściągałem) ale ... nie działa
z pine4 (tymi które korzystają z imapa4). Wiec niestety :(

> Gad
>
> [1] site wskazywany przez stronę qmaila znikł z powierzchni ziemi
Ftpsearch etc ;>

--
  Arkadiusz Miśkiewicz                       misiek w misiek.eu.org
  http://www.misiek.eu.org                               Cron w irc