Pkiety rc z serwisami i nie tylko (kawałek sennych przemyśleń)

Sergiusz Pawlowicz ser w serek.arch.pwr.wroc.pl
Wto, 17 Lis 1998, 15:28:13 CET

On Tue, Nov 17, 1998 at 02:45:49PM +0100, Robert Richard George 'reptile' Wal wrote:
> Tak mi się coś przypomniało... Z QMailem jest jeszcze jeden problem.
> Standardowo dostarcza pocztę do ~/Mailbox. Dostarczony z nim pop3d
> natomiast czyta tylko Maildiry. I tu pojawia się problem, którego nie udało
> mi się spójnie rozwiązać.

sorki, ale nie masz racji. problem jest juz rozwiazany od dawna, zajrzyj
do summersoftu. ftp://ftp.arch.pwr.wroc.pl/pub/qmail/

--
http://www.arch.pwr.wroc.pl/~ser/