kernel do stable

Konrad Stepien konrad w interdata.com.pl
Śro, 18 Lis 1998, 10:54:04 CET

On Wed, 18 Nov 1998, Tomasz Kłoczko wrote:

> Krzysiek zaczął nawoływać do kernela do -devel, a ja tak powolu zacznę się
> też dopytywać o kernel do -stable.
>
> Mam już w zasadzie gotowego speca do kernela do -stable. Różnice w
> stosunku do kernela RH:
> - wywalony iBCS i pcmcia (pójdą do osobnych pakietów jak to kiedyś było w
>   starym RH),
> - wyrzucone wszelkie inne udziwnienia jak rhmktag,
> - wrzucony patch Coxa (z poprzwionym jednym błedem na 36) do modularnego
>   dźwięku.
>
> Może jakieś dalsze propozycje ?
> [...]

Ja bym Solara włożył, tylko by-default włączył tylko stack-noexec.
Restricted Pipes nie lubią się z postgresem, restricted link in tmp
pewnie też z czymś się potną.
Stack-noexec można zresztą wyłączać dla wybranych binarek, jest do tego
programik od secure linuxa który ustawia jakieś flagi w nagłówku.
Trzeba by jeszcze zrobić paczkę z utilsami od secure-linuxa.

No a z innych patchy, to ja bym włożył Generic-UDMA (chyba że
już jest w 2.0.36). Sam mam płytę VIA i poczułem jakiego dostała
kopa jak wreszcie włączyłem DMA.

--
Konrad Stępień          | InterData s.c. http://www.interdata.com.pl
konrad w interdata.com.pl | Łódź al. Kościuszki 3 tel +48+42 639-81-71