kernel do stable

Śro, 18 Lis 1998, 17:53:05 CET

On Wed, 18 Nov 1998, Przemyslaw Czerpak wrote:

> Mam pytanie. A jak zachowa się wydzielona pcmcia przy kompilacji ?
> Przecież ona korzysta z źródeł kernaela, choćby do ustalenia
> zależności (moduły).

Korzysta ale z plików nagłówkowych. Czyli przed rekompilacją pakietu
wystarczy, że będziesz miał zainstalowane kerne-headres.
Po rekompilacji własnego kernela o ile ktoś będzie na nim potrzebował
wsparcia do pcmcia wystarczy, że weźmie src.rpma z pcmcia i zrekompiluje i
zainstaluje kompilaty jakie w tym momencie otrzyma. To samo jest z iBCS.