kernel

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Śro, 18 Lis 1998, 12:08:41 CET

On Tue, 17 Nov 1998, Krzysztof G. Baranowski wrote:

> To nie problem. :))

Ale ja mowie o patchach systemowych (poprawianie obslugi np. msdos,
kontrolerow czy kart) zazwyczaj jest tak ze w nowszym kernelu jest to
juz poprawione.

> OK, no to zaczynamy. Na razie mamy czyste 2.1.128. Jesli ktos chce
> aby jakis ficzer pokazal sie w jadrze PLD, prosze zuploadowac
> ewentualnego patcha do ftp://temida.rejent.poznan.pl/incoming/
> (albo pub/incoming).

A przyjmujesz tez zamowienia na device'y ? Np. maly pakiet
dev-2.6.0.src.rpm ? ;)

> Tylko prosze delikatnie obchodzic sie z hostem, bo miejsce
> udostepniono mi "grzecznosciowo".

O.K postaram nie ladowac tam plikow wiekszych niz .. -> 100 Mb ?? ;)

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin