kernel

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Śro, 18 Lis 1998, 20:14:54 CET

On Tue, 17 Nov 1998, Krzysztof G. Baranowski wrote:

> Hello,
>
> zasadnicze pytanie. Czy ustalone zostalo co wejdzie do PLD-kernela.
> Mam tu w zasadzie na mysli niestandardowe patche.  Po tym jak moj
> ostatni patch trafil mniej wiecej w proznie (a mam jeszcze kilka
> rzeczy, ktore moglyby sie w PLD-kernel znalezc), mysle ze przydalaby
> sie osoba, ktora zajmowala by sie utrzymaniem naszego kernel src tree.
> Do tego osoby podsylaloby sie wszystkie patche itd. Comments, flames ?
Tylko jedno - mnoim zdaniem nie powininnismy robic zadnuych modyfikacji
kernela - potem moga wyjsc na przyklad takie kwiatki ze torvalds wyda
nowego kernela na ktorego wszyscy beda czekac a uzytkownicy pld dostana go
za tydzien bo ktos mial kolokwium, popsul sie modem czy wyjechal na
wakacje...

--
 /      Finga elephant w szczecin.hsn.pl 4 PGP key       \