'Dance masakre' -> net-tools-1.47

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Śro, 18 Lis 1998, 18:28:18 CET

[środa, 18 listopad 1998], Wojtek Slusarczyk napisał(a):

> Hej,
> 	Czy ktos mial moze klopoty ze skryptami starowymi po
> zainstalowaniu najnowszych net-toolsow ? Bo mi wlasnie zmasakrowal
> 'siec' nie dzialaja ustawienia w skryptach startowyh i 'by hand'
> musze konfigurowac chwilowo caly ten interes ...
Nie jest az tak zle ;) U mnie wywala tylko tony:
SIOCSIFNETMASK: Zły argument
SIOCSIFBRDADDR: Zły argument
ale interfejsy sie konfiguruja i to nawet dobrze.
BTW: Co z tunelem ? Robimy czy nie ?

--
  Arkadiusz Miśkiewicz                       misiek w misiek.eu.org
  http://www.misiek.eu.org                               Cron w irc