'Dance masakre' -> net-tools-1.47

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Śro, 18 Lis 1998, 18:58:03 CET

On Wed, 18 Nov 1998, [iso-8859-2] Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Nie jest az tak zle ;) U mnie wywala tylko tony:
> SIOCSIFNETMASK: Zły argument
> SIOCSIFBRDADDR: Zły argument

To to maly pikus... ;) U mnie to nie podnosi eth0 ...

Z tunelem to nie ma problemu, tylko zastanow sie powaznie nad tym bo przy
twoim waskim gardle BGP zapcha Ci dokladnie wyjscie na swiat ..
W kazdej chili mozemy zestawic ...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin