kernel

Konrad Stepien konrad w interdata.com.pl
Czw, 19 Lis 1998, 10:38:41 CET

On Wed, 18 Nov 1998, Marek Obuchowicz wrote:

> Tylko jedno - mnoim zdaniem nie powininnismy robic zadnuych modyfikacji
> kernela - potem moga wyjsc na przyklad takie kwiatki ze torvalds wyda
> nowego kernela na ktorego wszyscy beda czekac a uzytkownicy pld dostana go
> za tydzien bo ktos mial kolokwium, popsul sie modem czy wyjechal na
> wakacje...

Ja bym nie dramatyzował. Ci co instalują kernal z rpm-a to mogą
poczekać. A ludzie którzy "strugają" sobie swoje kernele, to i tak
nie będą czekać nawet jednego dnia na pojawienie się rpm-a.

--
Konrad Stępień          | InterData s.c. http://www.interdata.com.pl
konrad w interdata.com.pl | Łódź al. Kościuszki 3 tel +48+42 639-81-71