Pakowane many?

Pawel Dziekonski dziekons w pkmk486.ch.pwr.wroc.pl
Czw, 19 Lis 1998, 11:29:24 CET

Witam,

przymierzam się do przejścia na PLD i mam pytanka:

- Czy manuale pakietów PLD są pakowane?
Nie rozumiem kompletnie dlaczego w takim RH many nie są gzipnięte.
Przecież gzip jest podstawowym użytkiem i jest instalowany w systemie...
Wkurza mnie także praktyka robienie manów jako linków symbolicznych
do właściwego pliku manuala. Tak jakby był to taki problem, zrobić
dwulinijkowy man z przekierowaniem na inny plik. Wada linku jest oczywiście
taka, że jak chcę pogzipować many własnoręcznie to linki nie są
oczywiście gzipowalne i muszę pozmieniać im nazwy aby odwoływały się
do nazw po gzipowaniu. Z kolei próba uaktualnienia takiego "poprawionego"
pakietu kończy się serią kwachów typu file bel.1 not found itd...

- Czemu login nie execuje shella (jak w Slacku) tylko forkuje?
Powoduje to straty pamięci na każdą kopię logina (w przypadki RH 5.1
prawie 1MB każdy). Jakieś względy bezpieczeństwa?

- Czy rozwiązano problem ramki kontra pl-fonty ?

jestem gotów włączyć się w projekt. Ponieważ programuję tylko w F77
i nie znam się na budowaniu pakietów, widzę siebie jako tłumacza
speców i komunikatów (szczególnie tych ostanich). B. zależy mi na lokalizacji
LyXa i Gimpa.

pozdrawiam serdecznie, Dzieko
--
Paweł Dziekoński, call me Dzieko | Wroclaw University of Technology
dzieko w pkmk486.ch.pwr.wroc.pl    |          Molecular Modelling Lab