Mutt

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Czw, 19 Lis 1998, 19:28:27 CET

On Wed, 18 Nov 1998, Michał Kuratczyk wrote:

> W ogóle to nie wiem czy jest sens ładować do speców różne języki.
> IMVVHO znacznie ładniej i czytelniej by wyglądały, gdyby był w nich
> tylko polski i angielski (ale to tylko taka moja prywatna koncepcja).

PLD nie tylko dla Polaków!

Poza tym załóżmy, że jakiś Francuz znajdzie w PLD kopalnię dobrych
pakietów, i będzie chciał je dostosować do jego własnej dystrybucji.
I co, będzie pisał francuskie tłumaczenia od nowa? Gdzieś indziej
istnieje starsza i mniej dopracowana wersja tego pakietu, ale mająca
gotowe tłumaczenia - ma wziąć dwie wersje i je zmerdżować? Zobaczysz,
wtedy doda fajną łatę, ale za karę usunie polskie tłumaczenie, i potem
my weźmiemy od nich udoskonalony pakiet i znowu będziemy tłumaczyli od
zera na polski.

PLD nie tylko dla Polaków!

--
 __("<   Marcin Kowalczyk * qrczak w knm.org.pl http://qrczak.home.ml.org/