Mutt

Michał Kuratczyk kurkens w polbox.com
Czw, 19 Lis 1998, 20:03:06 CET

[czwartek, 19 listopad 1998], Tomasz Kłoczko napisał(a):

>On Wed, 18 Nov 1998, Michał Kuratczyk wrote:
>Nie rozumiem. Dlaczego obecny układ speców zaeierający opisy w dwuch do
>czterech językach jest nieczytelny. IMHO jest wręcz odwrotnie. Jest tam
>porządek dzieku któremu waidomo co jest w jakiej części i gdzie czego
>szukać.

To tylko i wyłącznie moja opinia - jeżeli to ma być polska dystrybucja to po
co komu opisy pakietów po niemiecku, francusku czy turecku? Wystarczy po
polsku i po angielsku (bo każdy będzie chciał używać najlepszej dystrybucji
- nie tylko Polacy ;). Ale nie zamierzam absolutnie niczego zmieniać.

--
Michał Kuratczyk

--
Wyslano za posrednictwem bezplatnego serwera KKI
Krakowski Komercyjny Internet - http://www.kki.net.pl

To jest miejsce na reklame Twojej firmy!