Pakowane many?

Pawel Dziekonski dziekons w pkmk486.ch.pwr.wroc.pl
Pią, 20 Lis 1998, 06:30:54 CET

On Thu, Nov 19, 1998 at 06:47:26PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> Dlatego są potrzebne iteratory i możliwość definiowania innych klas plików
> pakiecie niź %config, %doc.

i-co ? :-)

> Jesteś w stanie dostarczyć odpowiednią modyfikację ?

Pamiętam, że pod RH 4.2 przekompilowałem login bez obsługi PAMa
i pomogło ;-))) (domowa maszyna)

> Częściowo spolonizowane zasoby do LyXa już są. Osoby, które miały to
> kończyć w razie wątpliwości przy tłumaczeniu terminologi TeXowej miały się
> zgłaszać do prezesa GUSTu, który deklarował, e nam pomoże (Tomek
> Przechlewski). Czy coś z tego wynikło ? Jeżeli nie to trzeba będzie sprawę
> odkurzyć.

Namiar na te "Osoby" pliz...

> Częściowo potłumaczone zasoby do GIMPa 1.1.0 SNAP mam u siebie. W razie
> czego mogę podrzucić osobie która ma chęć to wykończyć.

No przecież się zgłaszam - nie ufasz mi cy co :-)

Dzieko
--
Paweł Dziekoński, call me Dzieko | Wroclaw University of Technology
dzieko w pkmk486.ch.pwr.wroc.pl    |          Molecular Modelling Lab