Pakowane many?

Czw, 19 Lis 1998, 18:47:26 CET

On Thu, 19 Nov 1998, Pawel Dziekonski wrote:

> Witam,
>
> przymierzam się do przejścia na PLD i mam pytanka:
>
> - Czy manuale pakietów PLD są pakowane?

Noe nie są.

> Nie rozumiem kompletnie dlaczego w takim RH many nie są gzipnięte.
> Przecież gzip jest podstawowym użytkiem i jest instalowany w systemie...

Czekamy na patche do robienia operacji na grupach plikw. W pakiecie many
będą nie pakowane ale zato potem będziesz mógł je sobie spakować sam.

> Wkurza mnie także praktyka robienie manów jako linków symbolicznych
> do właściwego pliku manuala.

Przecież w PLD nie znajdziesz ani jednego mana jako symlinka do innego.
Systematycznie to usuwamy.

> Tak jakby był to taki problem, zrobić
> dwulinijkowy man z przekierowaniem na inny plik. Wada linku jest oczywiście
> taka, że jak chcę pogzipować many własnoręcznie to linki nie są
> oczywiście gzipowalne i muszę pozmieniać im nazwy aby odwoływały się
> do nazw po gzipowaniu. Z kolei próba uaktualnienia takiego "poprawionego"
> pakietu kończy się serią kwachów typu file bel.1 not found itd...

Dlatego są potrzebne iteratory i możliwość definiowania innych klas plików
pakiecie niź %config, %doc.

> - Czemu login nie execuje shella (jak w Slacku) tylko forkuje?
> Powoduje to straty pamięci na każdą kopię logina (w przypadki RH 5.1
> prawie 1MB każdy). Jakieś względy bezpieczeństwa?

Jesteś w stanie dostarczyć odpowiednią modyfikację ?

> - Czy rozwiązano problem ramki kontra pl-fonty ?
>
> jestem gotów włączyć się w projekt. Ponieważ programuję tylko w F77
> i nie znam się na budowaniu pakietów, widzę siebie jako tłumacza
> speców i komunikatów (szczególnie tych ostanich). B. zależy mi na lokalizacji
> LyXa i Gimpa.

Częściowo spolonizowane zasoby do LyXa już są. Osoby, które miały to
kończyć w razie wątpliwości przy tłumaczeniu terminologi TeXowej miały się
zgłaszać do prezesa GUSTu, który deklarował, e nam pomoże (Tomek
Przechlewski). Czy coś z tego wynikło ? Jeżeli nie to trzeba będzie sprawę
odkurzyć.

Częściowo potłumaczone zasoby do GIMPa 1.1.0 SNAP mam u siebie. W razie
czego mogę podrzucić osobie która ma chęć to wykończyć.