Mutt

Robert Richard George 'reptile' Wal reptile w reptile.eu.org
Pią, 20 Lis 1998, 17:00:04 CET

On 98.11.19 Michał Kuratczyk pressed the following keys:

> Tylko że teraz mutt zamiast diakrytyków stawia kropki :(((

A czy nie należałoby do flag ./configure dodać --enable-locales-fix?
(nie zaglądałem do speca, ale też nigdy nie używałem mutta z rpma, tylko
zawsze mam jakieś popatchowane dziadostwo z tysiącem dziwnych featuruf z
listy ;)

Gad

--
------------------[Gadzinka]--[http://reptile.eu.org/]--[Cyber Service]--
--[Software is like sex - it's better when it's free.]-[Linus Torvalds]--