Mutt

Michał Kuratczyk kurkens w polbox.com
Nie, 22 Lis 1998, 10:55:35 CET

[piątek, 20 listopad 1998], Robert Richard George 'reptile' Wal napisał(a):
>On 98.11.19 Michał Kuratczyk pressed the following keys:

>A czy nie należałoby do flag ./configure dodać --enable-locales-fix?
>(nie zaglądałem do speca, ale też nigdy nie używałem mutta z rpma, tylko
>zawsze mam jakieś popatchowane dziadostwo z tysiącem dziwnych featuruf z
>listy ;)

Należałoby, bo teraz działa :). W mutt-2 w specu tego nie ma. Dodałem sobie
i teraz jest ok. Myślę, że trzeba to tam dodać na stałe, bo dzięki temu
działa zarówno z pl jak i pl_PL. BTW w PLD będzie LANG=pl?

--
Michał Kuratczyk

--
Wyslano za posrednictwem bezplatnego serwera KKI
Krakowski Komercyjny Internet - http://www.kki.net.pl

To jest miejsce na reklame Twojej firmy!