CHANGELOG i inne sprawy

Nie, 22 Lis 1998, 19:20:28 CET

Dostałem pytanie od jednego osobnika dlaczego nic się nowego nie pokazuje
na liście pld-cvs-announce. Otóz nie wysyłam tam już listów bo już jakoś
na to nie ma czasu. Niemniej to, że nie wysyłąm raportów o tym co zostało
zrobione nie oznacza, że nic sie niedziej. Wręcz przeciwnie. Dzije się
dość dużo.
Bierzący wyciąg z rcs2log jest generowany co godzinę w
ftp://cenzor.zie.pg.gda.pl/pub/PLD-stable/CHANGELOG.

Pytanie do tych co się bawią CVS:
Czy komuś udało się jakoś uzyskać jakoś za pomocą rcs2log uzyskać tylko
wyciąg z określonego czasu np. z ostatniego dnia ? Chyba jest tu jakiś
błąd w rcs2log, bo np.:

% rcs2log -r -d yesterday

tak czy inaczej nie ogranicza się do podanego dnia.

Jakby to zadziałało to wysyłanie codziennych podsumowań robiłbym
już automatycznie.

Przy okazji.
Wydaje mi się, że mój list z zapytaniem do osób używających Debiana chyba
nie dotartł na listę. Może powtórzę.

Chodzi mi o konkretne namiary na pakiet źródłowy zawierający
skrypty/programy do zarządzania zasobami menu do win mgrów. Zamierzam
przygotować massiv patcha wprowadzającego przeniesienie generowania menu z
momentu uruchamiania win mgr-a do momentu instalacji/deinstalacji pakietu
zawierającego jakieś wpisy do menu tak jak to jest zrobione w Debianie.

Poprostu nie mogę tego zlokalizować. Jakby ktoś mógł pomóc podając
konkretne nazwy.

I jeszcze jedna sprawa. Dzisiaj wprowadziałem sporo takich drobnych zmian
kosmetycznych w tym co Qrczak kiedyś zaważył, że na głównej stronie info
jest totany bałagan. Zostało jeszcze trochę tego. Jeżeli ktoś ma chęć mi
pomóc to chwilowo tak czy inaczej musze to zostawić żeby zrobić ważniejsze
rzeczy. Zmiany polegają na korekcji tego jest po --entry lub wogóle
dodanie --entry do uruchamiania install-info w %post, %preun.
Same zmiany są praktycznie na poziomie speca. Jeżeli ktokolwiek ma chęć
choć po jednym pakiecie gdzieś popoprawiac to ewentualne poprawki
prosiłbym w postaci patchy.
Inna sprawa, że przy okazji możnaby się pozastanawiać nad porozdzielaniem
tego wszystkiego do jakiś grup. Szkada, że install-info w momecie
rejestracji strony nie sortuje wpisów w sekcji. Byłoby jakoś tak bardziej
estetycznie.

Trochę rzeczy poprzesuwałem do supported. Obecnie w tym katalogu są:
autolog-0.34-1.i386.rpm
autorpm-1.6.1-2.i386.rpm
freefonts-0.10-11.noarch.rpm
gforth-0.3.0-2.i386.rpm