Q: LOGO PLDTeam ??

Pawel Gajda pagaj w brave.shadow.eu.org
Pon, 23 Lis 1998, 12:08:23 CET

[sobota, 21 listopad 1998], Wojciech Sas Cieciwa napisał(a):

> Czy jest coś takiego ??
> Jeśli tak, to gdzie ?
Loga nie ma (przynajmniej oficjalnego).  Na stronach PLD jest takie
coś sklecone przeze mnie na poczekaniu.  Z tego co wiem to użyty przeze
mnie pingwin jest ,,public domain'' ale jest to dość niejasno powiedziane.
Dlatego traktuje ten rysunek jako coś tymczasowego.
Możemy chyba ogłosić jakiś konkurs na logo --- zgłoszenia możecie przysyłać
do mnie, a ja to wystawię na WWW i zrobi się głosowanie.

na zrazie

--
Paweł Gajda