Pakowane many?

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Wto, 24 Lis 1998, 16:20:57 CET

On Fri, Nov 20, 1998 at 10:28:13AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> Ma to mniej wuęcej wyglądać tak, że w %files miał możliwość zrobienia
> czegoś takiego:
>
> %files <pakiet>
> %group man
> %attr(644, root,  man) /ust/man/man*/*
> %endgroup
>
> A po zainstalowaniu pakietu będziesz mógł wykonać:
    ^^^^^^^^^^^^^^^^

> # rpm -e <pakiet> --group man
>
> Co da możliwość usunięcia manów z pakietu lub:
>
> # rpm --iterator <pakiet> --command "gzip {}"
>
> lub:
> # rpm --iterator --file /ust/man/man*/* --command "gzip {}"
>
> co da możliwość ich spakowania. Po samym spakowaniu powinny zostać
> wyliczone nowe sumy kontrolne i takowe razem z tym, żebył na tym użyty
> iterator powinny być zapamiętane w bazie co się przyda podczas upgradeu
> pakietu.

Jeśli spakować będzie można dopiero po zainstalowaniu, to do d... takie
rozwiązanie. A jak będę miał zamało miejsca na pakiet man-pages w
postaci rozkompresowanej, to co mi pomoże fakt, że po zainstalowaniu
mogę sobie je spakować.

W takim razie ja sobie życzę ext2-compress w jądrze z PLD. Wtedy to już
nie będę się musiał martwić tym czy many są, czy nie są spakowane (tak
mam to teraz zrobione)

Pozdrowienia,
         Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !