pam_tally jeszcze raz ..

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Śro, 25 Lis 1998, 13:09:37 CET

On Wed, 25 Nov 1998, Tomasz Kłoczko wrote:
> Zadbałem o to żeby w manach była informacja o tym gdzie te pliki są.
> W zasadzie IMHO to tcpd czy libwrap powinny plusc do logów jeżeli nie
> zajdą hosts.*.
"Jezeli wszystki inne zawiedzie, przeczytaj dokumentacje".

Zaryzykuje glowe, ze to w manach i tak nie wystarczy.
Radzilbym jednak dodac to co proponowal gad. Mozna by tez wstawic
informacje, ze "jesli juz wiesz o co chodzi, to mozesz spokojnie
usunac ten plik - rpm nie bedzie nic zglaszal"... a w specu zrobic
go jako ghosta.

Wydaje mi sie, ze nalezaloby w ten sposob zrobic z wszystimi
niestandardowymi wynalazkami.

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."