REN: pld-cvs-announce -> pld-cvs-commit-list

Sob, 28 Lis 1998, 04:13:22 CET

OK. Teraz mam już potwierdzenie, że notifier do CVS działa.
Jeden z listów jest jescze z info że to od "GNOME CVS" ale to nie prawda
;) i jest to tylko ślad tego, że cały ten notifier ściągnąłem z tego co
co działa na potrzeby repozytorium GNOME.

Ja bym teraz miał prośbę coby zmienić nazwę listy pld-cvs-announce na
pld-cvs-commit-list tak coby było analogicznie do tego jak to się robi w
innych repozytoriach sprzegniętych z listami dyskusyjnymi informującymi o
zmianach.

Teraz zamierzam trochę posiedzieć nad dorobieniem automatycznego
przekompilowywania pakietów na wszystkich architektórach po sygnale z
notifiera. Ciekawe jak to bdzie się sprawowaać ;)