kompresja manów

Sob, 28 Lis 1998, 08:50:39 CET

Protestów nie było w takim razie domyślne staje się pakowanie manów.
Głosów dotyczących tego czym było (słownie) dwa :) (hmm ? noł koments :).
Jeden za bz2 i jeden za gz. No to ja dodaję trzeci głos za gz :) Czyli od
dziś pakujemy many gzipem przez "gzip -nf9".

Teraz kolejna sprawa dotycząca wprowadzenia pakowania logów. Otóż
prawdopodobnie trzeba bedzie wprowadzić jeszcze co najmniej jedą masową
poprawkę. Nie za bardzo mi się ona podoba bo poprostu cos tam komplikuje,
a ma ona potencjalnie usunąć spory co do tego gdzie ma być Buildroot (czy
/tmp czy /var/tmp). Pomysł jaki mi przyszedł do głowy polegać miałby na
wyrzuceniu pola Buuildroot ze speców i wrzuceniu go do ~/.rpmrc, a w %prep
miałoby się znaleźć sprawdzenie czy $RPM_BUILD_ROOT jest puste i jeżeli
tak jest to "exit 1" z komunikatem co trzeba zrobić. To czy powysze mamy
zastosować (bo niewątpliwie byłoby to chyba sensowne rozwiązanie i to
rozwiązanie kompromisowe w dodatku) to prosiłbym o głosy.

Przy przyjęciu powyższego każdy mógłby to sobie wrzucać tam gdzie
potencjalnie ma miejsca sporo w trakcie budowania.

Kolejna sprawa to jest przejrzenie wszystkich wpisów do rejestracji info,
uporządkowanie nie tylko tego żeby to było estetycznie w kolumnach ale
także żeby może bardziej to na grupy porozdzielać. Np. cvs wiadomo że
wpadnie do grupy "Version Control" zamiast do "Misc".

Na te dwie lub trzy rzeczy (a może jeszcze coś ?) trzeba będzie IMHO
przyszykować jednego dużego patcha, którego potem jednym ruchem naniesie
się na spece i zaaplikuje do CVS. W międzyczasie oczywiście w
w pakietach robionych na bierzco stosujemy już pakowanie manów.