pepesza

Paweł Kołodziej pkollegu w ids.pl
Nie, 29 Lis 1998, 15:47:31 CET

Dnia Wed, Nov 25, 1998 at 07:00:54PM +0100, Tomasz Kłoczko napisał(a):
> I jeszcze jedna propozycja dodania drobnej inteligencji do
> zachowania pepeszy. Mamy w bazie do tłumaczeń np. parę:
>
> msgid "Edit"
> msgstr "Edycja"
>
> żeby to mogło posłużyć do rozpoznawania i wygenerowania takich rzeczy jak:
>
> msgid " Edit"
> msgstr " Edycja"
[ciach przykłady]

> czy wszelkich innych z prefisami i sufiksami ze spacjami, dwukropkami,
> minusami czy myślnikami czy kombinacjami znaków z wydzielonej klasy

Właśnie to zrobiłem. Za pare minut ma mojej stronie będzie nowa wersja
PePeSzy (v.04). _Wyłączenie_ tego o czym pare lini wcześniej pisał Tomek
uzyskuje się przez -f.

PS. Numery kolejnych wersji to raczej 0.1 0.2 0.3 czy 0.1 0.11 0.12 .. 0.2
Tzn czy 0.2 < 0.12

--
Paweł Kołodziej
pkollegu w ids.pl