Nowe appsy

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Pon, 30 Lis 1998, 10:27:50 CET

On Mon, 30 Nov 1998, [iso-8859-2] Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

>  subject: CVS 1.10.3
>  o Download (http://download.cyclic.com/pub/cvs-1.10.3/)
>  to już chyba kloczek produkował ;>

U nas to trzeba robic ze wsparciem dla kerberosa ...

>  subject: GNU m4 1.4n
>  o Download (ftp://ftp.seindal.dk/gnu/)
>  Wojtek do tablicy

Nie ... poczekamy az sie troche uspokoja ze snapshootami bo ostatni nie
chcial mi robic bibliotek dynamicznych dla binutilsa (tzn posrednio to
byla jego zasluga)...

>  subject: pgp4pine 1.42
>  o Download (http://www.dimensional.com/~cwiegand/linux/pgp4pine_1.42.tar.gz)
>  tego jeszcze nikt nie produkował ale pewnie ktoś zprodukuje
>  xxx do tablicy

Mozna zrobic dla pgp5.0i

>  o Download (ftp://ftp.xemacs.org/pub/xemacs/beta/xemacs-21.2/)
>  Paweł G. do tablicy

Dopiero z jedna kobula sie wygrzebalismy .... najpierw pilniejsze sparwy
pozniej kolejne snapshooty ... Nie chodzi poprzednia wersja ??

>  subject: cdrecord 1.8a12
>  o Download (ftp://ftp.fokus.gmd.de/pub/unix/cdrecord/alpha/)
>  Piotr G. do tablicy
To mozna jak upgradnac ... male i nie ma specjalnych wymgan ...

>  subject: net-tools 1.48
>  o Download (http://www.tazenda.demon.co.uk/phil/net-tools/)
>  Wojtek do tablicy (to tego jeszcze dam Ci mały patch dodający slattacha
>  i plipconfig - teraz net-toolsy są prawie w całości w 2 różnych pakietach
>  src)

Powiem tak dzieki net-toolsom-1.47 moje (i nie tylko) skrypty startowe
poszly do piachu... wiec raczej bede musial upgradnac bo moze poprawili
lobuzy wsteczna kompatbilnosc ....

>  subject: man-pages 1.22
>  o Download (ftp://ftp.win.tue.nl/pub/linux/man/)
>  Wojtek do tablicy
To tez mozna upgradnac ...

>  subject: rsync 2.2.1
>  o Download (http://rsync.samba.org/rsync/download.html)
>  Wojtek do tablicy

To tez idzie do upgradeu ...

>  subject: binutils 2.9.1.0.16
>  o Download (ftp://tsx-11.mit.edu/pub/linux/packages/GCC/private/tofu/)
>  Wojtek znów do tablicy

Jak tylko podniose magellana ... BTW. na incominga cenzora juz pare dni
temu wrzucilem patcha podbijajacego do binutilsow *16 ....

>  subject: XFree86 3.3.3
>  o Download (ftp://ftp.xfree86.org/pub/XFree86/3.3.3/)
>  Wojtek do tablicy

Tzn powiem tak ... jak sie da to przebuduje ... ostatnim razem wszystko
skompilowal tylko jednego Xservera nie wygenerowal ... ciekawe jak bedzie
teraz ...

>  subject: Alien 6.23
>  o Download (http://kitenet.net/programs/code/alien/alien.tar.gz)
>  ja do tablicy
>
>  subject: GTK+ 1.1.5
>  o Download (ftp://ftp.gtk.org/pub/gtk/)
>  Wojtek do tablicy

Przykro mi ... na razie jestem przeciwny upgradowi gtk/glib do 1.1.5 ...
To pociaga za soba cala mase upgradu "graiki" ale.... i tak nie mamy
chodzacego gimpa wiec ... chyba nic nam nie szkodzi ..

>  subject: Squid 2.1.PATCH1
>  o Download (ftp://squid.nlanr.net/pub/squid-2/)
>  Marcin K. do tablicy

No nie wiem ... potem bedzie placz i lament ze squidowy snapshoot ni
chodzi ...

Dzieki za szczegolowe info i biezemy sie do roboty ;)

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin