Nowe appsy

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Pon, 30 Lis 1998, 12:13:24 CET

[poniedziałek, 30 listopad 1998], Wojtek Slusarczyk napisał(a):

> U nas to trzeba robic ze wsparciem dla kerberosa ...
No właśnie - może skrobniesz ultra krótką instrukcję kożystania (i konf)
kerberosa ?

> No nie wiem ... potem bedzie placz i lament ze squidowy snapshoot ni
> chodzi ...
Był sobie 2.1.RELEASE ale ponieważ znaleźli w release błędzik wiec
jest PATCH1.

   After the official release, versions with bug fixes will be released
   and laballed as PATCH1, PATCH2, etc. as necessary. Once we make an
   RELEASE distribution for a version, there will not be any additional
   PATCH releases for the previous version. Ok, enough of that.

> Dzieki za szczegolowe info i biezemy sie do roboty ;)
A kiedy będzie magellan biegał ?

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz - Cron w irc.pl on #plug - misiek w misiek.eu.org -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +