Nowe appsy

Pon, 30 Lis 1998, 12:19:43 CET

On Mon, 30 Nov 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

Krótki komentaż:

> Nie ... poczekamy az sie troche uspokoja ze snapshootami bo ostatni nie
> chcial mi robic bibliotek dynamicznych dla binutilsa (tzn posrednio to
> byla jego zasluga)...

Ja to zrobiłem tylko dlatego, że potrzebuję modułów do dynamicznego
generowania html, a kilka ciekawych rzeczy jest tylko w tym nowym m4.

> Mozna zrobic dla pgp5.0i

Wogóle ktoś musiałby się wziąć za speca (jest gdzieś ?).

> To tez mozna upgradnac ...

Już jest w stable.
Mam trochę uwag co do manów ale to w osobnym liście w którym rozwinę
wogóle sprawę z manami.

[..]

> Tzn powiem tak ... jak sie da to przebuduje ... ostatnim razem wszystko
> skompilowal tylko jednego Xservera nie wygenerowal ... ciekawe jak bedzie
> teraz ...

Jest jeszcze sprawa knotw w rpm-ie.

[..]

> Przykro mi ... na razie jestem przeciwny upgradowi gtk/glib do 1.1.5 ...
> To pociaga za soba cala mase upgradu "graiki" ale.... i tak nie mamy
> chodzacego gimpa wiec ... chyba nic nam nie szkodzi ..

Tutaj bardzo spokojnie. To jest bardzo eksperymentalne i dużo
oprogramowania jeszcze nie potrafi skorzystać z tej wersji lub wręcz nie
chce się jeszcze na tym kompilować. W stable będzie to dostępne w test
(glib i gtk+ już tam jest od jakiegoś czasu). Faktem jest, że nie będzie
to na razie jeszcze w głównym zbiorze pakietów.