Biblioteki systemowe dla devela -> do wszystkich develowcow ;)

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Czw, 1 Paź 1998, 11:59:40 CEST

On Thu, 1 Oct 1998, Marcin Korzonek wrote:

> Ale czy wiesz coś o gwałtownym wzroście rozmiaru /usr/lib/libc.a w glibc
> 2.0.96?
> Poprzednio (2.0.94) miał 2.3 MB a teraz ponad 19MB?
> Przebudowałem glibc 2.0.96 w domu i miałem identyczne rezultaty.

1. doszlo kila funkcji ...
2. Nie kompilowalem z flagami optymalizacyjnymi rpma -> bo nie sadzilem,
ze to az taka rozbieznosc bedzie ... Pozatym nie wiedzialem czego sie po
2.0.96 spodziewac ale w dystrybucji bedzie troche mniej miejsca zajmowac
.. ;)

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu