Pytania:

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Czw, 1 Paź 1998, 09:00:01 CEST

On Wed, 30 Sep 1998, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Tue, 29 Sep 1998, Marcin Bohosiewicz wrote:
> [..]
>
> Gdzie ejst ten ttyperm ?
Jakis czas temu juz o nim tu byla dyskusja, wiec tylko przypomne ze ttyperm
to modul do kernela napisany przez Michala Zalewskiego
<lcamtuf w boss.staszic.waw.pl> i dostepny jest gdzies u niego.
U mnie na ftp: ftp://venus.krakow.linux.org.pl/pub/linuxtgz/ttyperm* tez
jest ten modulik, ale nie wiemczy w najnowszej wersji....

Ktos tu sygnalizowal ze sa problemy z tym modulem dla platform innych niz
intel - mozeby sie autora dalo namowic na poprawki... Gra jest warta
swieczki o tyle ze przez ten modul programy takie jak *xterm nie potrzebuja
suida. To samo tyczy sie screena i innych programow (kvt,dtterm itp).

> Nie orirntuję się które trzeba.
Cos ktos kiedys o problemach z driverami do Intel expressa pisal tu na
liscie, poza tym - na pewno najnowsza wersja drivera do NE2000 (pci)
- tam Becker ciagle walczy z nieudokumentowanymi klonami...
[..]

> Znaczy chodzi o patche Coxa ;)
> Eche ..
Tak, ale zeby bylo do wyboru: Cox (dla SB), czeskie (dla GUS'a) i OSS dla
reszty - chodzi o to, ze na RH trzeba brac kernela nie z dystrybucji by np
inne patche na karty muzyczne klasc - a tak - do wyboru....

> To też. ale w osobnym pakiecie raczej. W ostatnich RH wsparcie do iBCS
> zniknęło.
kloczek! iBCS juz kiedys _byl_ jako osobny pakiet - wada bylo to ze
wymagajacy przekompilowywania przy kazdym upgradzie kernela - wiec lepiej
chyba to razem wrzucic - zeby zmusisc do rekompilacji iBCS przy rekompilacji
kernela, zeby sie nikt nie dziwil, ze mu nie dziala...

> Też coś podobnego mi się myśli ..
Tylko czy da sie zrobic zeby wystarczylo:
rpm --rebuild kernel-x.y.z-a.src.rpm
teraz admin jest odpytywany - raczej menuconfigiem
jak da ostatnie OK to zaczyna sie kompilacja i tworzenie pakietu,
i potem:
cd <rpmdir>/RPMS/i386
rpm -Uvh kernel*i386.rpm i powinno byc gotowe - lacznie z linkami w /boot i
aktualizacja lilo.

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz            marcus w venus.wis.pk.edu.pl == |-
-| == tel. +48 (0-601) 48-50-97     marcus w krakow.linux.org.pl == |-