Budowanie kernela (było Re: Pytania:)

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Czw, 1 Paź 1998, 13:55:38 CEST

On Thu, 1 Oct 1998, Konrad Stepien wrote:

> On Thu, 1 Oct 1998, Marcin Bohosiewicz wrote:

[...]
> Ja kombinowałem tak, że jest sobie skrypt, taki np. build-kernel, który
> zapodaje serię pytań (czy patchować tym a tym, jakie drivery do
> dźwięku, itp) robi co trzeba i odpala manuconfig-a. Po tym wszystkim
> zapisuje wszysstko w jakimś katalogu. Można to robić ze środka speca
> (jak się da), albo przed właściwym generowaniem pakietu. Wtedy spec
> musiał by w jakiś sposób odczytać parę żeczy, i w zależności od tego
> budować pakiet.
[...]

Dobry pomysl, ale mysle ze powinna byc mozliwosc kompilacji pakietu bez
interwencji uzytkownika. Np. gdy pewna zmienna srodowiska bedzie ustawiona
(albo nie bedzie ustawiona - dla kompatybilnosci z innymi pakietami)

Pozdrowienia,
    Jacek