Budowanie kernela (było Re: Pytania:)

Konrad Stepien konrad w interdata.com.pl
Czw, 1 Paź 1998, 14:11:26 CEST

On Thu, 1 Oct 1998, Jacek Konieczny wrote:

> [...]
>
> Dobry pomysl, ale mysle ze powinna byc mozliwosc kompilacji pakietu bez
> interwencji uzytkownika. Np. gdy pewna zmienna srodowiska bedzie ustawiona
> (albo nie bedzie ustawiona - dla kompatybilnosci z innymi pakietami)

No jasne, jak nie będzie nić ustawione, to rpm-ek wyjdzie defaultowy.
Można to srobić albo na zasadzie "spec generator", albo spec będzie
sobie sprawdzał czy co nieco nie jest ustawione. Jak nie będzie to
jedzie standardowo. Chyba spec-generator będzie lepszy, bo zawsze
będzie można przebudować z orginalnego spec-a.
Konfigurator może generować np kernel-x.y.z-custom.spec, a niezależnie
będzie orginalny spec. Na końcu będzie można robić
rpm -bb kernel-x.y.x.spec, albo kernel-x.y.x-custom.spec

--
Konrad Stępień          | InterData s.c. http://www.interdata.com.pl
konrad w interdata.com.pl | Łódź al. Kościuszki 3 tel +48+42 639-81-71