Re: Re: =?ISO-8859-2?Q?Budowanie_kernela_=28by=B3o_Re=3A_Pytania=3A=29 ?=

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Czw, 1 Paź 1998, 17:58:19 CEST

On 1 Oct 1998, Artur Bartnicki wrote:
> Być może, ale w dalszym ciągu uważam, że nastawianie się, że
> rekompilacja kernela to jest to, co użytkownik ma zrobić zaraz na
> początku odstrasza sporą grupę ludzi, którzy w takiej sytuacji nawet
> nie spróbują. A IMHO (jakkolwiek pożyteczna) w większości wypadków
> przy dobrze zrobionej dystrybucji rekompilacja kernela nie jest
> nieodzowna.
No wlasnie. Szczerze mowiac, to troche nie wiem o co sie klocicie.
Przeciez oczywiste jest, ze w dytrybucji powinny sie znalezc zrodla
jadra (src.rpm), a kernel generowany na ich podstawie (i386.rpm)
powinien byc taki jak ma wiekszosc dytrybucji, tzn. 'generic'.
(z modulami, skompilowany dla 386 itd.). Jak ktos bedzie chcial
to i tak sobie przekompiluje, ale namawiac do tego nie me sensu.

Zreszta ta rekompilacja jadra na dzien dobry, to jest swego
rodzaju mit :-) Szczegolnie kiedy sie patrzy na to, jakie kernele
przychodza z dytrybucjami.

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."