Budowanie kernela (było Re: Pytania:)

Artur Bartnicki archie w insert.com.pl
Pią, 2 Paź 1998, 10:09:09 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> pisze, co następuje:

> A dlaczego nie przygotować dwuch wersji binarek kernela ?
> Pod sigle uP i SMP. Tak jest choćby w UltraPenguinie pod sparc64 gdzie w
> dystrybucji jest kilka zestawów kerneli. Zapewmne w devel na
> intela przydała by się mieć:
> - single pod i386
> - single pod pentka
> - SMP pod pentka
>
> czyli trzy zestawy (SMP pod i386 nie ma sensu).
>
> Na inne architektóry single i SMP.

O, tototo. Właśnie o czymś takim myślałem.

A drivery gdzie się da, to do modułów, wtedy gość jest w stanie sobie
zapdejtować driver nawet bez restartu (w optymalnym przypadku).

--a
  / _ | _ )   Artur "Archie" Bartnicki      praca: (0-71) 348 82 96
 / __ | _ \   mailto:archie w insert.com.pl   dom  : (0-71) 342 68 22

Thank God I'm an atheist.