Budowanie kernela (było Re: Pytania:)

Artur Bartnicki archie w insert.com.pl
Pią, 2 Paź 1998, 10:12:54 CEST

Wojtek Slusarczyk <wojtek w SHADOW.EU.ORG> pisze, co następuje:

> W takim wypadku to sie jajka kompiluje na innych hostach np. w domu i
> potem na bootkietkach do pracy przenosic...

Ale po co na bootkietkach, skoro .rpm-a łatwiej zainstalować i
trudniej się wtedy pomylić? Oczywiście, jeśli jądro jest monolityczne,
to nie ma problemu, ale m.in. po to są moduły, żeby drivery rzadko
używane nie siedziały bez przerwy w pamięci jądra...

--a
  / _ | _ )   Artur "Archie" Bartnicki      praca: (0-71) 348 82 96
 / __ | _ \   mailto:archie w insert.com.pl   dom  : (0-71) 342 68 22

Człowiek - persona non grata.