Budowanie kernela

Konrad Stepien konrad w interdata.com.pl
Czw, 1 Paź 1998, 21:39:53 CEST

On Thu, 1 Oct 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> W takim wypadku to sie jajka kompiluje na innych hostach np. w domu i
> potem na bootkietkach do pracy przenosic...

A myślisz, że jak ja robię. Tyle że nie muszę w domu, na szczęście Linuxów
w firmie mam więcej niż wind :-)).
Ale z rpm-a było by wygodniej.

> Od routerow to sa chlopaki z Linux Router Projeckt ...

No tak, ale jak mam dysk 60-tkę, to mogę poszaleć, no i mam
maksymalnie oberżniętego RH (musiałem ręcznie obcinać, bo by nie wszedł).
Dlatego też fajnie by było, żeby można wybrać przy instalacji
--excludedoc.

--
Konrad Stępień          | InterData s.c. http://www.interdata.com.pl
konrad w interdata.com.pl | Łódź al. Kościuszki 3 tel +48+42 639-81-71