kernele

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Pią, 2 Paź 1998, 15:00:35 CEST

On Fri, 2 Oct 1998, Krzysztof G. Baranowski wrote:

> Ja szczerze mowiac, nie rozumiem o co Ci dokladnie chodzi.
> Czy coz w tym co napisalem Ci sie nie podoba, czy jak....

Nie podoba mi sie to, ze proponujecie zrobic za ludzi to, co kazdy
sam musi umiec robic pracujac na Linuxie. Odnosnie `generic` to
powiedzialem juz ze moze (ale nie musi) po to aby dalo sie to PLD wogole
zainstalowac przez nfs, ftp czy z CD... Kazdy sam sobie powinien
`optymalizowac` jajo pod swoja maszynke -> my powinnismy mu dostarczyc
tylko solidny material (np. w postaci patchy, prepatchy i driverow) do
tego celu.

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu