kernele

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Pią, 2 Paź 1998, 23:31:58 CEST

On Fri, 2 Oct 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:
> Nie podoba mi sie to, ze proponujecie zrobic za ludzi to, co kazdy
> sam musi umiec robic pracujac na Linuxie. Odnosnie `generic` to
> powiedzialem juz ze moze (ale nie musi) po to aby dalo sie to PLD wogole
> zainstalowac przez nfs, ftp czy z CD... Kazdy sam sobie powinien
> `optymalizowac` jajo pod swoja maszynke -> my powinnismy mu dostarczyc
> tylko solidny material (np. w postaci patchy, prepatchy i driverow) do
> tego celu.
Prawda, ale ludziom ktorzy nie chca z roznych powodow rekompilowac
kerneli tez powinnismy dac taka mozliwosc. Do wygenerowania src.rpma
i tak musisz ten i386.rpm zrobic, wiec jak juz to lepiej zrobic
go jakos z sensem i wpuscic do dytrybucji niz zrobic jakas tandete,
ktorej i tak nikt nie bedzie uzywac. Przeciez obydwa zadania mozna
bezbolesnie pogodzic... nie widze tutaj zadnego problemu.

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."