Pytania:

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Pią, 2 Paź 1998, 18:09:43 CEST

On Thu, 1 Oct 1998, Tomasz Kłoczko wrote:

> Raczej też ale info top akurat chciałem na swój użytek.

A dlaczego jestescie przeciwni? swoja droga, Michal - autor modulu - oferuje
sie dostoasowac modul na inne platformy - tylko musi wiedziec co jest zle i
miec mozliwosc testowania...

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz            marcus w venus.wis.pk.edu.pl == |-
-| == tel. +48 (0-601) 48-50-97     marcus w krakow.linux.org.pl == |-