Pytania:

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Pią, 2 Paź 1998, 23:36:23 CEST

On Fri, 2 Oct 1998, Marcin Bohosiewicz wrote:
> A dlaczego jestescie przeciwni? swoja droga, Michal - autor modulu - oferuje
> sie dostoasowac modul na inne platformy - tylko musi wiedziec co jest zle i
> miec mozliwosc testowania...
Juz raz pisalem, ale pewnie nie doszlo na liste. Nie ma zadnej
gwarancji, ze format sys_call_table[] sie nie zmieni, co wiecej
na niektorych architekturach juz teraz sie rozni. Jak chcesz to miec,
to wrzuc na stale do jadra, zamiast w formie modulu. (albo jako config
option, albo z mozliwoscia wlaczania/wylaczania via /proc).

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."