initscripts i skrypty if{up,down}-*

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Sob, 3 Paź 1998, 13:43:17 CEST

On Fri, 2 Oct 1998, Grzegorz Stanislawski wrote:

> Witam.
>   Kto sie tym zajmuje?
>   IMHO jest tam pare niedociagniec i przydalo by sie to popoprawiac zanim
> sie znajdzie w dystrybucji.
>   Mozna tez dodac pare rzeczy, np kloczkowy ;-) p2p po eth.

Te if* to ja zaraz po zainstalowaniu RH wyrzucam do /dev/null
A w /etc/rc.d/init.d/network ręcznie  wpisuje wszystkie
ifconfig/route/ipfwadm itp.
W ten sposób jest to łatwiejsze do ręcznej konfiguracji i można tym
skonfigurować wszystko.
Robiłem kiedyś sieć na pętli prądowej własnej roboty, z przerobionym
pppd i tym redhatowskim systemem w żaden sposób nie mogłem tego zrobić.

Pozdrowienia,
          Jacek
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !
! Jajcus  !   email: jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl, jacek w kde.org   !
!         ! ICQ# 7149127                           WWW: none (yet) !