PLD-stable rcs2log: 1998-10-02 do 1998-09-29

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Nie, 4 Paź 1998, 15:24:33 CEST

On Son, 04 Okt 1998, you wrote:

>Możesz jeszcze raz podrzucić. Gdzieś mi się to chyba zapodziało w takim
>razie.
OK

>OK. Noł problem.

To może jutro/pojutrze.
Jeszcze zrobię kilka drobnych zmian (co nieco wyszło w praniu), a potem
podeślę hurtem: qt, kdesupport, kdelibs, kdebase i kdenetwork

Twoje qt umieszczało pliki nagłówkowe w /usr/X11R6/include/X11/qt. IMHO
/usr/X11R6/include/qt będzie lepsze, więc tam je przeniosę.
Zastanawiam się także, czy plików nagłówkowych z KDE też nie umieścić w
/usr/X11R6/include/kde. Chyba tak zrobię.
Jeśli ktoś ma coś przeciwko niech powie to teraz lub zamilknie na zawsze
:-)

>kloczek

Pozdrowienia,
           Jacek

PS.
  Sory że na listę także, ale jeszcze mi się do kloczka poczty nie udało
wysłać. :-(

--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !