PLD-stable rcs2log: 1998-10-02 do 1998-09-29

Nie, 4 Paź 1998, 16:39:49 CEST

On Sun, 4 Oct 1998, Jacek Konieczny wrote:

> To może jutro/pojutrze.
> Jeszcze zrobię kilka drobnych zmian (co nieco wyszło w praniu), a potem
> podeślę hurtem: qt, kdesupport, kdelibs, kdebase i kdenetwork

Dzisiaj zribiłem qt 1.41. Jest na test. Spec jest taki sam jak do 1.40
(tylko numer zmieniony). Jakbyś mógł to przejrzeć.

> Twoje qt umieszczało pliki nagłówkowe w /usr/X11R6/include/X11/qt. IMHO
> /usr/X11R6/include/qt będzie lepsze, więc tam je przeniosę.

Tak tylko wszystkie configure szukają /usr/X11R6/include/X11/qt, a w
/usr/X11R6/include/qt nie i to był jedyny powód przeniesienia tego włąśnie
tam. Jakby to umieścić /usr/X11R6/include/qt to trzeba by modyfikować kupę
rzeczy żeby dodać tą ścieżkę do listy.

> Zastanawiam się także, czy plików nagłówkowych z KDE też nie umieścić w
> /usr/X11R6/include/kde. Chyba tak zrobię.

Kieruj się tym gdzie poszukują inne rzeczy przy budowaniu tych plików. O
ile umieszczenie /usr/X11R6/include/kde będzie powodować konieczność
dodatkowego modyfikowania rzeszty to nie polecałbym.

> PS.
>   Sory że na listę także, ale jeszcze mi się do kloczka poczty nie udało
> wysłać. :-(

Why ? skąd słałeś to zaraz sprawdzę logi na rudym.