Apache

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Nie, 4 Paź 1998, 17:35:01 CEST

[ciach!]
> [...]
> dostępne przec http://localhost/~$USER (??).
>
> Jeżeli tak to w takim razie powysze trzeba by jakoś rozwinąć gdyż sam
> użytkownik nie będzie mógł sam utworzyć katalogu /home/httpd/users/$USER i
> albo istnienie takich katalogów będzie co jakić casz sprawdzane albo np.
> będzie on tworzony przy tworzeniu konta. W tym drugim wypadku przdaby się
> jakiś sprytny useradd który po wykonaniu wszystkich normalnych rzeczy
> wykonałby np. wszystkie skrypty z np. /etc/useradd.d/ gdzie pakiet
> indianina mógłby wrzucić skrypt tworzący taki katalog w momencie ddawania
Hemm... w sumie: dlaczego nie?
Postaram się to zrobić w ciągu kilku dni, na razie nie mam czasu, dopiero
wróciłem ze zlotu, odgrzebnuję się z poczty a jeszcze szkoła... :(

Moim zdaniem bez sensu.
Raczej nastawaim się na /etc/adduser.d

--
  Marek Obuchowicz, Member of the GNU generation