Re: Re: Re: =?ISO-8859-2?Q?Budowanie_ kernela_=28by=B3o_Re=3A_Pytania=3A=29 = F=

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Nie, 4 Paź 1998, 17:54:20 CEST

> To nie ma nic do rzeczy. My (jako tworcy dytrybucji) skupiamy sie na
> dostarczeniu 'generic' kernela. (w postaci src.rpm i i386.rpm).
>
> Jak ktos chce sobie kombinowac to sciaga sobie tar.gz z kernel.org
> i robi co mu sie zywnie podoba.
>
> To co ty proponujesz to moze byc jakis dodatkowy (podkreslam
> _dodatkowy_) pakiet dostarczany jako src.rpm o nazwie
> kernel-pld-deluxe-interactive-building-bla-bla-bla ;)
> (no niewazne z nazwa, w kazdym razie wiesz o co mi chodzi).
> I wtedy ktos moze sobie na tym kombinowac. Jednakze ten
> 'generic' kernel dostarczany w postaci zrodlowej i binarnej
> [...]
Co do mnie to w sumie chyba najlepiej tak będzie....
Ale czy własne poprawki w jakjku są dobrym pomysłem?
Nie do końca...
Weźmie sobie taki posiadacz AIC7xxx kernel z PLD z patchem, potem okaże
się że już jest nowe jądro w tar.gz a pld jeszcze go nie wypuściła,
ściąga, kompiluje i na 'cannot mount root filesystem' się skończy...
ja jestem za tym żeby do kernela nie wprowadzać żadnych modyfikacji.

--
  Marek Obuchowicz, Member of the GNU generation