Budowanie kernela (było: Pytania)

Konrad Stepien konrad w interdata.com.pl
Pon, 5 Paź 1998, 17:08:14 CEST

On 5 Oct 1998, Artur Bartnicki wrote:

> A są jakieś _istotne_ (mierzalne) zyski na 486 pomiędzy kernelem
> przekompilowanym dla 386 i 486? Oraz na Pentium/PMMX/PPro/PII pomiędzy
> kernelem skompilowanym na P a na docelową architekturę?

Ja na 486 kładłem kernele kompilowane dla Pentka.
                                                  .... In rare cases,
    it can make sense to specify "Pentium" even if running a 486: the
    kernel will be smaller but slower. ....

--
Konrad Stępień          | InterData s.c. http://www.interdata.com.pl
konrad w interdata.com.pl | Łódź al. Kościuszki 3 tel +48+42 639-81-71